Sıkça Sorulan Sorular

1. Kimler ihtiyaç girebilir?

Bu platformda yalnızca İstanbul Aydın Üniversitesi öğrencisi ve mezunu, ihtiyaç formu doldurarak ihtiyaç girişi yapabilir.

2. Kimler ihtiyaç karşılayabilir?

İhtiyaç karşılamak için İstanbul Aydın Üniversitesi mensubu olma zorunluluğu yoktur, herkes katkıda bulunabilir. 

İstanbul Aydın Üniversitesi öğrencisi ve mezunu, ihtiyaç duyabileceği genel ihtiyaçları (eğitim, ev eşyası, elektronik aletler, sağlık ürünleri vb.), fatura ve yurt / kira destek ihtiyaçlarını karşılamayı hedefliyoruz.

3. Bir ihtiyaç girdikten sonra süreç nasıl işler?

Öncelikle mevcut ihtiyacınız incelenecek ve gerekirse sizinle iletişime geçerek bir kampanya oluşturacak. Sonrasında İAÜMED Yardımlaşma Platformu ihtiyacınız karşılanabilecek. Dilerseniz email veya sosyal medya hesaplarınız ile bu girdiğiniz ihtiyacı yaygınlaştırabilirsiniz.

4. İçinde kargo ve taşıma gerektirecek destek ve ihtiyaç kampanyaları için ne yapmamız gerekiyor?

Kargo ve taşıma gerektirecek desteklerini, destekçi karşılar.

5. Konumum paylaşılıyor mu?

Sistemde konumunuzu isterseniz paylaşabilirsiniz. Özellikle ihtiyacın bulunduğu kentin bilgisini manuel olarak girmeniz paylaşımınızın haritada görünmesi açısından çok önemli. Konum arama kısmına dilerseniz sadece kent adınızı da yazabilirsiniz.

6. Kurumsal olarak ihtiyaç karşılayabilir miyiz?

Evet. Şirket adı, adresi, temsilcisi vb. bilgileri destek formunda bildirerek bir kurum adına destek sağlayabilirsiniz.

7. İletişim bilgilerim paylaşılıyor mu?

İletişim bilgileriniz kesinlikle 3. kişiler ve taraflar ile paylaşılmıyor. Sadece karar vericileri görebileceği şekilde, size ulaşmak (telefon ile aramak ve mail göndermek) amacı ile kullanılacaktır. Bunun iletişim bilginiz ile ilgili hiçbir paylaşım olmayacaktır.